Dubbele contributie afgeschreven? Zo lossen we het op.
Deze maand heeft ODIK de contributie voor het derde kwartaal van 2023 geïncasseerd. Daar is helaas iets niet helemaal goed gegaan. Bij sommige leden is geen geld van de rekening afgeschreven, andere leden hebben juist teveel of dubbele contributie betaald.
Wat vragen we jou om te doen?
- Heb je dubbel contributie betaald of is er naast de contributie een ander, verkeerd bedrag door ODIK afgeschreven? Storneer (zie uitleg onderaan) dan de onjuiste incasso.
- Is er geen contributie afgeschreven? Dan hoef je niets te doen. De contributie wordt binnenkort alsnog geïncasseerd van jouw rekening.
Let op: nieuwe contributietarieven
Let bij het checken van de juiste contributiebedragen even op. Met ingang van dit kwartaal is de contributie namelijk gestegen. De tarieven zijn dus sowieso anders dan dat je gewend bent. We hebben je eerder geïnformeerd over de contributieverhoging in dit bericht. Hieronder vind je de nieuwe kwartaaltarieven.
Kangoeroes t/m 6 jaar | € 10,- |
7 t/m 14 jaar | € 31,- |
15 t/m 17 jaar | € 40,- |
18 jaar en ouder | € 60,- |
Overige leden | € 15,- |
Korfbalfit | € 22,- |
Hoe storneer ik een bedrag?
Het storneren van een onjuiste incasso is eenvoudig, maar de stappen die je moet zetten verschillen per bank. Hieronder vind je de instructies van Rabobank, ABN-AMRO en ING. Kom je er niet uit, check dan de website van jouw bank.
Excuses voor het ongemak
We vinden het vervelend dat de contributieinnning dit keer niet goed is gegaan. Namens de vereniging bieden we je excuses aan voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht of ergens niet uitkomen? Laat het weten. Dat kan door een mail te sturen naar penningmeester@odik.nl.